Monday, February 1, 2010

ထီးမွတ္၍ ခိုျခင္း
သခင္ဆိုးႀကီး (ႂကြက္ျဖဴရြာ)

ရဲနီမယ္တင္ျမတို႔ ပ်ပ္၀ပ္က်ဳိးႏြံေနပံုက ပိုးတြဲ ပေလကပ္ ခ်ည္ေခ်ာ ဦးဂ်မ္း ဂန္႔ေဂါ လံုခ်ည္အသစ္ထက္ပင္ သာေသးေတာ့၏။ ဘုံဘ၀မွာျဖင့္ ယံုၾကပါအဟင့္ဟုပင္ ခြၽဲႏြဲ႔ကလူ စာဖတ္သူကို အတင္းဖမ္းစားမတတ္။ အေရး အသားႏွင့္ ရပ္တည္ခ်က္ေတြက ေနာင္လာေနာက္သားေတြ ေလးစားေလာက္စရာဗ်ာတို႔ရယ္ ...။

သို႔ကလို ျဖတ္သန္းမႈလည္းရွိ ရွင္ႀကီးရွင္ငယ္၀မ္းေတြထဲ လွည့္ပတ္၀င္ၿပီး၊ ၀င္ဆဲ၊ ၀င္ဦးမည့္သကာလတြင္ပင္ တုတ္ေကာင္လိုလို သံေကာင္လိုလို ရမ္းတုတ္မွန္းတုတ္ အသံေကာင္းဟစ္ရင္း သခင္အားရ ကြၽန္ပါး၀ လုပ္ ေပါက္ေတြႏွင့္ ရပ္လံုးရြာကြၽတ္ ဖြတ္ျဖစ္သထက္ျဖစ္ေရးကိုလည္း အႏွီ ရဲနီမယ္တင္ျမက ေလာ္စပီကာကသိုင္း ျဖင့္ တိုင္းႏုိင္ငံေက်ာ္ေအာင္ ေဟာေျပာခြင့္မ်ား ရလိုက္လွ်င္ ဒင္းက ဟဲလိုက္မည္မုခ်တႏၱဳ ...။

ႀကီးမွ ၀က္သက္ေပါက္တာ ၀က္႐ူးလို႔ ကြၽႏု္ပ္ သခင္ဆိုးႀကီး လူပ်ိဳေပါက္ရယ္က အရပ္ထဲ ႏွပ္တြဲလြဲ ပုဆိုး ေဟာင္းကြင္းသိုင္းကာ ရြာလယ္တာလမ္းေပၚ ေခြလွိမ့္ေဆာ့ကစားရင္း ပုလုေကြးမ်ား ေအာ္ဟစ္သီဆိုသြား သည္ကိုလည္း အပ္ခ်မတ္ခ် သတိရမိျပန္ေတာ့ေပ၏။

အႏွီ ရဲနီမယ္တင္ျမထက္ ပို၍ ျမႇဴခ်င္ကလူခ်င္ ၾကဴခ်င္သူကေလးရယ္ကေတာ့ ရဲနီမယ္မိခ်မ္းေအး ျဖစ္ေတာ့ သည္လည္းတမံု႔။ အရင္းက်မ္းကို ထမင္းၾကမ္းထက္ ပိုမိုခံုမက္ဖူး ဟူသတတ္။ မိခ်မ္းေအးတို႔ အ၀င္အထြက္ဟူ မူ ကြၽႏ္ုပ္သခင္ဆိုးႀကီးတို႔ လူပ်ိဳေပါက္သမယ၀ယ္က မမႀကီးေတြအထာႏွင့္ ပြတ္ကာသီကာ ခပ္ဆင္ဆင္ျဖစ္ေပ သည္လည္း ဟုတ္စကို ...။

႐ူး႐ူးႏွမ္းႏွမ္းအရြယ္လည္း ဟုတ္ပါပဲျဖစ္ေသာ္ျငား သူ႔ခမ်ာ စူးစမ္းဆင္ျခင္မႈေတြ တိမ္ေကာသြားပံုမ်ားရယ္က ကြၽႏု္ပ္တို႔ ရြာဦးေက်ာင္း ကုဋီက သြပ္မစင္ေျမာင္းလို ျဖစ္ပါပေကာလားဟု ကြၽႏု္ပ္သခင္ဆိုးႀကီးခမ်ာ ကၫြတ္ ဆန္ျပဳတ္စားၿပီး သြားၾကားထိုးရင္း ႏွလံုးသြင္းရေတာ့မလို လက္ေပါက္ျဖစ္ျပန္ေသးေတာ့ ...။

သို႔ေပသည့္ အရင္းစစ္ေတာ့ အျမစ္ေျမကဟူေသာ ဆို႐ိုးစကားကလည္း ရွိေပေသးသျဖင့္ အႏွီ ဘုရားမျဖစ္ မည့္ ေနာက္ေခ်းခ်ပ္ႏွစ္ပံု၏ ျဖစ္စဥ္အစမွ ပစၥဳပၸန္ယခု၀ယ္အထိ အႏုလံုပဋိလံု နွလံုးသြင္းရာ၏။ လုပ္အားသည္ ကုန္စည္စလွယ္ ျဖစ္ေပေတာ့သကိုး ဆိုသည္မွအစခ်ီ၍ လူတန္းစားကိစၥႏွင့္ ေဘာဂေဗဒသစ္အား ကားလမတ္ ဟု အမည္ကင္ပြန္းသမုတ္သည့္ ဘိလပ္နယ္မွပညာရွိႀကီး ေဟာေျပာျပဆိုသည္မွစ၍ အီရတ္တိုင္းႏွင့္ အာဖဂန္ တိုင္းတို႔အား ရက္ေရာပက္စက္စြာ Free done ေပးလိုက္ေတာ္မူေသာ ဘုန္းေတာ္ႀကီးျမတ္ေတာ္မူလွသည့္ျပင္ တိုင္းဌာနီျပည္မြဲေအာင္ စြမ္းစြမ္းတမံ ေဆာင္ရြက္ရဲခဲ့သည့္ အေမရိကန္ႏိုင္ငံမွ သမၼတေဟာင္းႀကီး သီရိပ်ံခ်ီ ေဂ်ာ့ရွ္ဒဗလ်ဴဘုရွ္တို႔၏ အဆိုအမိန္႔မ်ားအထိ ထံုးလိုေခ် ကြမ္းလိုေထြးႏိုင္ေသာ လူပညာရွိႀကီးမ်ားရယ္ဟုပင္ ကဗၸည္းတင္စာစပ္ ရတုထပ္ရေတာ့အံ့ဟူသတတ္။

အႏွီ ေခတ္ေဆြးႀကီးမိုက္ အဂတိလိုက္ေသာ သတၱ၀ါႏွစ္ပါးအား သံုးလူ႔ထြတ္ထား ျမတ္ဘုရားသာ သက္ရွိထင္ ရွား ရွိေတာ္မူဦးမည္ဆိုလွ်င္ မည္သို႔မည္ပံု ခြၽတ္ေတာ္မူမည္ကို ကြၽန္ုပ္သခင္ဆိုးႀကီးအေနႏွင့္ အားတက္သေရာ
အရွင္ေဟာေသာ တရားအၿမိဳက္အား မွားမိုက္သူႀကီးမ်ား မည္သို႔ႏွလံုးသြင္းမည္နည္းကိုမူ ျမင္လိုလွေပျပန္ ေသးေတာ့ ...။

ထိုထိုဤဤ ျဖစ္တည္ပ်က္ယြင္း သခၤါရႏွင့္ ဘယ္၀ယ္တြင္မွ မကင္းေသာ စၾကၤ၀ဠာႀကီးတြင္ ယူနီဗာ့စ္၊ မာလ္ တီဗာ့စ္၊ ဘစ္ဘန္းသီအိုရီ၊ စထရင္းသီအိုရီ ... စသျဖင့္ မ်ားေျမာင္ထူထပ္လွသည့္ အယူအဆမ်ားၾကားရယ္က ဘယ္သူမွ်မမီေအာင္ လူတတ္လုပ္ခ်င္သည့္ တိုင္းဌာနီ ျမန္မာျပည္အရပ္က ရဲနီေက်ာ္၀င္းဆုိသည္ကလည္း အႏွီ ေနာက္ေခ်းခ်ပ္ ႏွစ္ပံုနည္းတူ ဟန္မူပံုေပး ေရႊေရးပန္းကန္တက္ျပန္ေသး၏။

သဘာမတူ၊ ဇရာမတူ ျဖတ္သန္းမႈမတူသည္လည္း ျဖစ္ေပသမို႔ ရဲနီေက်ာ္၀င္းမွာ ေနာက္ေခ်းခ်ပ္ မျဖစ္ေသာ္ ျငား ေပ်ာ့ေပ်ာ့ႏွင့္နံေသာ ေၾကာင္ေခ်းဘ၀ျဖင့္ ေခ်ာင္ကေလးက ထထ နံသည္ကလည္း အထင္ကရ ...။

အနွီ လူ႔အမိႈက္သံုးဦး၏ ႐ူးသြပ္မိုက္မဲမႈတို႔အား ကြၽႏု္ပ္သခင္ဆိုးႀကီးနွင့္ မည္သို႔မွ် မပတ္သက္ မည္သည့္အခါ ကမွ် ေရႊဂေဟမဆက္ခဲ့ဖူးသည့္ မယ္ေဆာင္တို႔ ဘဘႀကီး သြားေလသူ သခင္စိုးႀကီးက ရဲနီမယ္ႏွင္းၿမိဳင္ႏွင့္ ရဲနီ ေက်ာ္၀င္းတို႔ လက္နက္ခ်ေသာအခါသမယ၀ယ္ ထုတ္ျပန္ေၾကျငာခဲ့ေသာ ေၾကျငာခ်က္ေခါင္းစည္းကဲ့သို႔ပင္ စိတ္ကူးျဖင့္ ဆင္ျခင္မိသည္မွာကား .... ရဲနီမယ္တင္ျမ၊ ရဲနီမယ္မိခ်မ္းေအးႏွင့္ ရဲနီေက်ာ္၀င္းတို႔သည္ သန္းေရႊ ၏ -ီးအား ‘ထီးမွတ္၍ ခုိျခင္း’ ဟု ျဖစ္ေပေတာ့သည္တမံု႔ ...။

No comments:

Post a Comment